maandag 28 maart 2016

style • adidas stan smith

Zo, ik ben de nodige dagen weg geweest. Lees: 36 dagen, zesendertig dagen. Uhm, oeps, volgens mij begin ik elk artikel zo. En ik denk dat jullie het wel kunnen raden waarom, school. Presentaties, verslagen en nu komt er ook weer een toetsweek aan. Maar vandaag kwam mijn moeder met het idee om nieuwe witte sneakers te bestellen. And obviously, ik ben weer verslaafd geraakt aan pinterest. Een leuke witte schoen hier, oh daar ook nog een mooie. Wat me naar deze sneaker heeft geleid: Adidas Stan Smtih.
Witte sneakers, dé trend van dit moment. Dus ik moet er ook maar eens aan geloven. Alleen zo makkelijk is dat nog niet gedaan, ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij op school loopt de helft van de meiden met superstars rond. Ik overdrijf niet. Het zijn ook zulke mooie schoenen en ook zo tijdloos. Maar ik was eigenlijk naar iets anders en taadaa, daar kwamen de prachtige Stan Smith's om de hoek kijken. Niet geheel onbekend in blogger land, maar bij mij in de buurt heb ik nog niemand gezien met deze pracht exemplaren.

Dus, het is wel duidelijk dat ik ze echt geweldig vind. Ze zijn zo basic maar maken toch een statement in je outfit en ze zijn ook perfect voor in de zomer, jammer genoeg duurt dat nog even. Maar he, je krijgt al een beetje een lente/zomer gevoel met deze sneakers. Terwijl ik dit artikeltje typ heb ik mijn schoenen al besteld en hopelijk worden ze snel bezorgd! Voor diegene die nieuwsgierig zijn, met deze schoenen loop ik straks rond!

Nou, ik ben benieuwd wat jullie van deze schoenen vinden! En ik kan niet wachten tot dat mijn nieuwe schoenen binnen komen. Maar het zal hier nog wel even rustig blijven want morgen begint mijn toetsweek en dat is dan ook meteen de laatste van dit schooljaar. Even doorbijten en dan komen de examens er al aan, dat wordt nog wat! Eerst de toetsweek overleven en dan zie ik wel verder. Maar voor nu, nog een fijne 2e paasdag!

Lots of love, Lisa

5 opmerkingen:

  1. Ik ben echt blij dat je terug bent! Iedereen loopt inderdaad rond met deze schoenen, maar dat maakt ze niet minder mooi! Ze zijn echt prachtig! Nog heeeel veel succes met je toetsen! Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je terug bent :) Leuke schoenen hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die schoenen vind ik echt heel leuk. En wat heb je een mooie lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, ze zijn echt erg mooi (ze staan ze jou ook erg goed) . Je ziet ze echt overal he. Ik ga het denk ik ook eens wagen adidassesn te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen